Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Fri, 26 Apr 2024 08:29:20 +0300

Tere!

Põlva Vallavalitsus menetleb praegu ehitusloa taotlust nr 2411271/04105 
aadressile Põlva maakond, Põlva vald, Vastse-Kuuste alevik, 18145 
Vastse-Kuuste tee// 8720028 Tööstuse tänav L2// Karikakra tänav// Kesktänav 
10// 12// 14// 16// 4// 6// 8// Keskväljaku// Pargi tn 12// 16// 20// Pargi 
tänav L1// L2// Raja tn 1// 3// Raja tänav// Tööstuse tn 2// 4, Põlva 
maakond, Põlva vald, Vastse-Kuuste alevik, 18145 Vastse-Kuuste tee// 8720028 
Tööstuse tänav L2// Karikakra tänav// Kesktänav 10// 12// 2// 4// 6// 8// 
Keskväljaku// Raja tn 1// 3// Raja tänav// Tööstuse tn 2// 4// , Põlva 
maakond, Põlva vald, Vastse-Kuuste alevik, Keskväljaku (Vastse-Kuuste 
veetorustik, Vastse-Kuuste kanalisatsioonitorustik, Reoveepumpla) ja soovib 
teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Pädeva asutuse kaasamine

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/26962366>  (menetlus nr: 
427266), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 06.05.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Põlva Vallavalitsus) või menetleja (HEIKO KALJUVEE) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister